ترو كولر للكمبيوتر بدون تحميل | شرح الاستخدام

تشغيل برنامج تروكولر على الكمبيوتر truecaller  ... تحميل برنامج التروكولر واستخدامه علي الكمبيوتر.لمعرفة صاحب الرقم المتصل عن طريق الكمبيوتر.
تروكولر للكمبيوتر تحميل مجانا وتشغيل

- لو انت بقالك فترة بتستخدم الموبايل فاكيد عدي عليك تطبيق التروكولر .. التطبيق اللى بيساعدك فى معرفة اصحاب الارقام المجهولة اللي بترن عليك .. وبيكون مفيد فى اوقات كثيرة جداً و التطبيق قدر يحصل على عدد كبير جداً من المستخدمين علي مختلف الانواع من الموبايلات .. فلو عايز تحمل وتشغل التروكولر على الكمبيوتر وتقدر تستخدم كل المميزات  دا اللى هنلكم عليه فى المقالة.

 

مميزات برنامح تروكولر truecaller للكمبيوتر:

  1. معرفة صاحب الرقم المتصل بك.
  2.  تطبيق الاندوريد يمكنه حجب مكالمات السبام.
  3. تطبيق الاندوريد يمكنه تسجيل المكالمات.
  4. عمل نسخ احتياطي لسجل المكالمات.


طريقة تحميل تروكولر على الكمبيوتر؟ 

تحميل التروكولر على الكمبيوتر والاستفادة بمميزاته ومعرفه اصحاب الارقام اللى بترن عليك .. بدون ما تحمل او تثبت التطبيق على موبايلك..

لو فتحت موقع التروكولر من هنا  وضغطت على تحميل .. هيظهر ليك ان التطبيق متاح على متجر جوجل بلاي وعلى الاب ستور فقط . ويمكنك استخدام الموقع فى البحث مباشرة.. ولكن لو عايز تشغل التطبيق على الكمبيوتر !! ..


تحميل برنامج تروكولر للكمبيوتر مجانا

تشغيل تروكولر على الكمبيوتر بدون هاتف ؟

الحل بكل بساطة هوا استخدام اي محاكي  اندوريد .. ولو انت متعرفش اي محاكي الاندوريد ففي المقالة دي اتكلمنا عن قائمه فيها افضل محاكي اندوريد وايه هوا المحاكي 


ادخل المقالة وحمل اي محاكي اندوريد انت تفضله وليكن مثلا بلوستاك  

بعد تحميل المحاكي على الكمبيوتر قم بتثبيته وفتحه ، دلوقتي اصبح عندك نظام اندوريد كامل علي الكمبيوتر بتاعك .. افتح متجر جوجل بلاي الموجود علي المحاكي بعد تسجيل الدخول باي حساب جوجل..

 

ابحث عن برنامج التروكولر وقم بتحميله وتثبيته على المحاكي ♥  ، دلوقتي اصبح عندك التروكولر شغال على الكمبيوتر تقدر تستخدمه فى معرفة اصحاب الارقام المجهولة اللى اتصلت عليك ..

يمكنك الحصول على نسختك المجانية لهاتفك عبر الضغط على الرابط التالي: " تحميل تروكولر".

 

ودي ابسط طريقه عشان تقدر تستمع بكل مزايا التروكولر وتشغله على الكمبيوتر بدون ما تثبت التطبيق على موبايلك . لان التطبيق  لا يوجد منه اي نسخه بتشتغل على الكمبيوتر مباشرة لحد وقت كتابة هذه المقالة.

 

لو عندك اي سؤال او استفسار اتركه فى تعليق ♥ 
وتابعنا علي فيسبوك وتويتر، دمتم بخير
MO3Az
بواسطة : MO3Az
مؤسس موقع متطور ,أحب متابعة وتجربة جديد الشركات واقدم بعض الشروحات الخاصه بالكمبيوتر والهواتف ايضاً ♥
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-