كود استلاف رصيد فودافون سلفني و كلمني شكراً

 كود استلاف رصيد من شركة فودافون و ارسال كلمني شكراً مجانا عن طريق استخدام خدمات شكراً.

كود استلاف فودافون و ارسال كلمني شكرا

توفر شركة فودافون مصر العديد من الخدمات لعملائها بجانب الباقات و الخطط الرئيسية مثل الخدمات الترفيهية و في مقالة اليوم سنتحدث عن خدمات شكراً التي تكون مفيدة للعملاء في العديد من الاوقات, يندرج تحت خدمات شكراً خدمة سلفني شكرا التي تسمح لك باستلاف رصيد من الشركة و سداد المبلغ المستلف عند الشحن.


و خدمة كلمني شكراًَ التي تمكنك من ارسال رسالة Call  Me لارقام فودافون مجانا بالاضافة الى خدمات آخرى مثل عالنوتة و ادفعلي شكرا, من اجل استخدام خدمة سلفني فودافون ستحتاج الى معرفة كود الاستلاف و نفس الحال مع خدمة كلمني , لذا في الفقرات التالية ستجد الاجابة على سؤال " ازاي استلف من فودافون ؟ " و " ازاي ابعت كلمني شكراً؟ ".

 

كود استلاف رصيد من فودافون | خدمة سلفني شكرا.

رصيدك خلص و محتاج تعمل مكالمة مهمة ؟ بإمكانك استخدام خدمة سلفني فودافون و تستلف من اول 4 جنيه الى 32 جنيه رصيد, اتبع الخطوات التالية:

  • افتح برنامج الاتصال و استخدم كود سلفني شكراً التالي.
  • كود استلاف من فودافون: اطلب #3*.
  • سيظهر امامك رسالة " جاري تنفيذ طلبك ".
  • ستصلك رسالة من VF-Sallefny بها " تم تحويل 4 جنيه رصيد تقدر تستخدمهم زي ما انت عايز  , لاستقبال 4 جنيه إضافية اطلب #3* ".
 
ازاي استلف رصيد من فودافون بالكود ؟

تكلفة خدمة سلفني فودافون جنيه واحد و سيتم خصم الـ 4 جنيه عند اقرب عملية شحن, الحد الاقصي للمبلغ الذي يمكن استلافه يختلف على حسب عمر الخط و استهلاكك و لا يمكن استخدام خدمة سلفني شكرا الا بعد مرور شهرين على الاشتراك في نظام الكارت او استهلاك رصيد بقيمة 10 جنيه.


لو رصيدك اقل من 5 جنيه تستطيع استخدام كود الاستلاف من فودافون و الشركة هتحولك 4 جنيه رصيد مع خصم 1 جنيه تكلفة الخدمة يصبح الرصيد الصافي 3 جنيه في كل مرة مع العلم انه يمكن استخدام خدمة سلفني اكثر من مرة في نفس اليوم.


بمجرد ان يصبح رصيدك اقل من 5 جنيه ستصلك رسالة من VF-Sallfny " سلفني شكراً هتحولك 12 جنيه اطلب #3* للمرة الواحدة " , و لاتحتاج الى كود معرفة الاستلاف من فودافون فستجد في نهاية الرسالة " اجمالي المبلغ المستلف - جنيه ".


كود ارسال كلمني شكرا فودافون لرقم اخر.

اما بالنسبة للخدمة الثانية و هي ارسال رسالة كلمني شكراً الى اي رقم فودافون مجانا بدون رسوم , اتبع الخطوات التالية:

  • افتح برنامج الاتصال و استخدم الكود التالي.
  • كود كلمني شكراً فودافون: # رقم الموبايل *505*.
  • اكتب نجمة خمسة صفر خمسة نجمة رقم الموبايل المراد ارسال له رسالة كلمني شباك.
  • سيظهر امامك " جاري تنفيذ طلبك ".
  • ستصلك رسالة نصية SMS من Call Me " ابعت كلمني شكرا مجانا لاول مرتين في اليوم و بـ 10 قروش بدءا من المرة الثالثة".
 
ازاي ابعت كلمني شكرا فودافون مجانا

ستصل رسالة كلمني شكراً الى الرقم باللغة العربية و ايضاً الانجليزية مع وصول رسالة تأكيد لك و هي الرسالة التي تصلك من Call Me , الخدمة متاحة لكل عملاء فودافون الكارت و مجانية لارقام فودافون فقط و في حال ارسال كلمني شكراً لشبكة ثانية تصبح الرسوم 15 قرش للمرة الواحدة.

 

في حال عدم توفر رصيد يمكن استخدام ( رنلي - كلمني - ادفعلي - عالنوتة ) من القيمة المتاحة ليك وهي 3 جنيه و لمتابعة استهلاكك كلم #0*60* مجانا, تستطيع الاطلاع على باقي خدمات شكراً من شركة فودافون بزيارة الموقع الرسمي من الرابط التالي " shokran ".

 

وصلنا الى نهاية المقالة بعد شرح طريقة استلاف رصيد من فودافون و ارسالة رسالة كلمنر شكراً و لكن اذا كان لديك اي استفسار لا تتردد فى كتابة تعليق و سأقوم بالرد عليك فوراً, لا تفوت مشاهدة المزيد من المقالات بالاسفل و تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعي لنكن على اتصال دوماً.

MO3Az
بواسطة : MO3Az
مؤسس موقع متطور ,أحب متابعة وتجربة جديد الشركات واقدم بعض الشروحات الخاصه بالكمبيوتر والهواتف ايضاً ♥
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-